جایزه برای نرمین استلا

سلام نرمین امیدوارم خوشت بیاد

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفا داخل شوید
این نظر توسط فرهاد در تاریخ 1392/9/27/asalstela و 9:10 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام نرمین دوست دارم عاشقتم خیلی خوشگلی
پاسخ عسل استلا:اگه نرمینو میشناسی اگه نرمینو دیدی بهش بگو دوستش عسل خیلی وفته منتظرشه

این نظر توسط نرمین استلا در تاریخ 1391/9/25/6 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

عالی بود واقعا ممنونم عسل جونم.ایشالله که دستت عالی بشه.مرسی واقفعاممنون جبران می کنم.راستی من متولد ماه مردادم تو چی عزیزم؟پاسخ:مرسی من متولد فروردین هستم1 فروردین


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: